مذاکرات تیلور سویفت در مورد مصاحبه TIMERecentemente در نشویل
4star

مذاکرات تیلور سویفت در مورد مصاحبه TIMERecentemente در نشویل ، تیلور سویفت مصاحبه به به مجله تایم که در آن او چند سوال در مورد عشق خود را از شهرستان شناخته شده به عنوان پایتخت موسیقی کشور، نشویل، تنسی پاسخ داد.

دفعات بازدید: زیر :

    
نشویل تر از قلب شاخه ای از خانه تیلور سویفت است. اما شهر به جایی که او در سن 13 سالگی رسید، مشتاق به یک خواننده موسیقی تر بزرگ شد ، در حال حاضر یک خانه قدرتمند اقتصادی و فرهنگی . الکس راجرز از TIME با تیلور مورد علاقه خود را برای شهرستان نسخه این هفته صحبت کرد ، به دنبال کیمیاگری منحصر به فرد که باعث می شود نشویل هر دو شهرستان های کلاسیک آمریکایی به عنوان یک داستان موفقیت مدرن است. در اینجا گزیده ای از مکالمه آنها می باشد.

    
TIME : چرا شما تصمیم به حرکت به نشویل ؟

    
SWIFT : من تصمیم به حرکت به نشویل زمانی که من 10 ساله بود. من با تماشای شرح حال در مورد Faith Hill و برنامه های شانیا تواین وسواس شد و متوجه شدم که هر دو به نشویل رفت و شروع به کار خود را. از آن من شروع به آزار دهنده ، التماس پدر و مادر من به من وجود دارد در سفر . وقتی که من 11 ساله بودم ، مادرم من و برادرم را به نشویل برای شکستن بهار در زمان و ما به جلو و عقب می شد در موسیقی ردیف . او در ماشین منتظر در حالی که من از طریق برچسب، یک به یک، با CD نسخه ی نمایشی من ارائه receptionists . من به یاد داشته باشید فکر کردن به آن خیلی عجیب و غریب و شگفت انگیز است که تمام برچسب در یک خیابان بودند ، عمدتا در ساختمان های کوچک و خانه های قدیمی بود. من به یاد داشته باشید که با افرادی که به نوعی به غریبه ها و افراد تازه وارد مثل ما مسحور است. ما در سفرهای بیشتر و بیشتر به نشویل در زمان انجام داد و وقتی که من 13 بود من یک معامله با یک برچسب بزرگ ارائه شده بود ، پدر و مادرم موافقت کرد و ما از پنسیلوانیا نقل مکان کرد.

    
TIME : آیا شما در نظر گرفته در حال تغییر کسب و کار خود را به LA یا نیویورک ؟

    
SWIFT : من عاشق LA و نیویورک و صرف زمان خوبی وجود دارد ترویج آلبوم و انجام شاخه های عکس . من به اندازه کافی خوش شانس برای پیدا کردن دوستان که در نیویورک زندگی می کنند شده است ، LA و نشویل، پس از آن هیچ یک از این شهرستانها به من احساس خارجی و یا تنها. را انتخاب کنید به پایه های دولت من در نشویل تنها را حس می کند ، زیرا خانواده من وجود دارد و همچنین به عنوان برچسب من . من در مورد تغییر پایگاه های من هرگز فکر می کنم . این سخت است برای توصیف اینکه چرا شما در نظر یک شهرستان به عنوان پایگاه خود را ، به جز زمانی که مردم از من بپرسید ، "از کجا خانه خود است ، " من قبل از گفتن " نشویل " فکر نمی کنم .

    
TIME : چه مدت در نشویل صرف ؟

    
SWIFT : من هم تا آنجا که من می توانم صرف . نکته جالب در مورد صرف وقت در نشویل است که هیچ کس نمی داند که در آن من هستم. در NY و LA هستند، عکاسان انتظار در پیاده رو وجود دارد و به نظر می رسد مثل هر جای من به مستند و یا عکس . شما شواهد زیادی زمانی که من هم دارم به صرف در نشویل چون من که در سوپر مارکت عکس نمی نمی بینم. من می توانم در اطراف سوپر مارکت راه رفتن و داشتن مکالمات گاه به گاه با دختر در کنار من در راهرو .

    
TIME : چگونه نشویل در طول سال ها تغییر کرده است ؟

    
SWIFT : نشویل تغییر کرده است خیلی از من تقریبا 10 سال پیش در اینجا نقل مکان کرد. این است که تبدیل شدن به محبوب ، یک محل مشترک برای خانواده ها و حرفه ای تازه کار و زندگی می کنند. در حال تبدیل شدن به ژانرهای دیگر موسیقی، نه تنها کشور شناخته شده است. در حال حاضر fanstásticos و رستوران ها و هتل ها اخرین نقطه بسیار تحسین وجود دارد. آسمان خراش جدید که فنر تا هر زمان که به خانه بروند و فکر می کنم این فوق العاده است که نشویل در حال رشد است . توجه آن است که به خوبی سزاوار.

    
TIME : چگونه موسیقی کشور achegada جامعه است ؟

    
SWIFT : جامعه موسیقی کشور جامعه موسیقی بسیار نزدیک است که من تا به حال شاهد . من یک آهنگساز مختلف و یا تهیه کننده من تقریبا کار کرده اند هر بار که من از رفتن به شام را ببینید. همه هنرمندان با یکدیگر می دانند . نیمی از ما هر یک را نشان می دهد در تور را باز کرد و ما ملاقات هر airplay رادیو و جوایز . من می توانم حداقل پنج هنرمندان کشور دیگر که در ساختمان من زندگی می کنند ، لیست ، بنابراین من آنها را اغلب در آسانسور .

    
زمان : مکان مورد علاقه خود را در شهر چیست؟

    
SWIFT : من عاشقپارک ها و مسیرهای پیاده روی . این پارک به نام Radnor دریاچه است که شگفت انگیز است این روزها outono.Tive یکی از بهترین روز من راه رفتن با پدرم ، صحبت کردن در مورد زندگی است. یکی دیگر از اولویت های اصلی برای من این است که یک شام خوب به آن بروید و صحبت کنید. fido از یک فضای بزرگ و شما می توانید در سراسر راه رفتن به دنبال فروشگاه در ژنراتور روستای زمانی که شما وجود دارد . من عاشق گذراندن بلوبرد کافی نت، آن را نشان می دهد صوتی که در نهایت من یک قرارداد با برچسب بود که در آن بود . مناطق دیگر من دوست دارم برای داشتن رستوران ها و مغازه ها برو می در 12th جنوب و شرق نشویل . حالا من برای متوقف کردن چون من مانند رئيس جمهور از نشویل گردشگری انجمن است. با عرض پوزش، من متاسفم ، فقط اینجا را دوست دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: تیلور سویفت ، اخبار جدید ، ،

نوشته شده در شنبه 17 اسفند 1392ساعت 15:23 توسط setayesh|



dreamy-code